O'Regan

Jag har spenderat natten med Christopher O'Regan. Vilken fantastisk man! Jag blir bara mer och mer förälskad för varje möte.

Lyssnade på hans sommarprat från 2006. Kärlek, historia och humor. Han är en av de bästa berättarna jag känner till. Hans röst är som sammet och han har gåvan att fånga ens intresse, vad än han pratar om. Nu pratar han ju mest om sådant som jag gillar, 1700-talshistoria och kungahuset, men jag skulle lyssna även om han pratade om hur flugor parar sig eller hur en bilmotor fungerar. En så fantastisk berättare är han faktiskt!

Och snygg! Manschettknapparna gör såklart sitt, men en man med charm och ett genuint intresse för det han gör vinner alltid i längden. Då behöver man inte vara ung eller ens klassiskt snygg.

Om någon skulle be mig beskriva min drömman så skulle jag beskriva Christopher. Läs hans böcker, lyssna på sommarprogrammet och titta på filmklipp med honom så förstår ni kanske själva. Eller kanske inte. Mina preferenser stämmer sällan med mina väninnors preferenser. Jag lever kanske kvar i en svunnen tid med en annan typ av män som ideal. Men må så vara. Det är ingenting jag lider av.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0