Det här med att blogga

Ett jobb som ska skötas. Utbildningsdagar som ska genomföras. Styrelsemöten. Planering. Kommande studier. Kampanjer. Och ett nytt än så länge hemligt uppdrag. Lägg sedan till att försöka få privatlivet att fungera.

Jag tänkte redan från början att den här bloggen inte ska handla om något tråkigt vardagsliv. Inget "idag jobbade jag så och så länge, åt det och det till frukost och tvättade fem maskiner". Nu tycker jag att det mesta av mitt vardagsliv är riktigt kul, men jag tror att få skulle hålla med och dessutom kan jag inte delge allt kul som planeras på styrelsemöten osv.

Med andra ord. Jag skriver när jag skriver och det kommer inte att vara regelbundet. Ibland finns tiden och inspirationen. Ibland inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0